Hogyan kell felkészülnöm egy fotózásra?
2017. augusztus 15. írta: Claudia Photography

Hogyan kell felkészülnöm egy fotózásra?

Üdvözöllek Titeket Drágáim!

 

Egy kis segítségnyújtást szeretnék adni ezzel a bloggal Nektek, mivel sok levélben kérdeztek a fotózással kapcsolatban: hogyan zajlik, hogy kell készülni stb... És arra gondoltam, hogy egy blog formájában segítek, hogy ahhoz is eljusson az információ, aki kicsit bátortalanabb és nem mer kérdezni, hanem inkább lemond az egészről.

Remélem hasznosak lesznek a tanácsok!  Na, vágjunk is bele ;)

 

Az első és legfontosabb információ, amiért engem választanak hölgyek, hogy Én is Nő vagyok!!! Tehát épp azokkal a napi dolgokkal, problémákkal birkózom mint ahogy Te!!

 

A fotózáson és a fotók utómunkáin kívül én készítem minden modellem sminkjét és frizuráját is.

Ezt minden Hölgy kedveli, mivel nem kell másnak megfelelni, nincs más a fotózás alatt csak mi ketten. Tapasztalatom szerint, könnyebben nyílik meg így mindenki, mivel legtöbbjüknek ez lesz az első fotózása.

 

Általában 2-4 órás a fotózás, de nincs konkrétan meghatározva emiatt sincs nyomás. Akkor van vége ha az a bizonyos szuper anyag elkészült!

 

Gyermekkorom óta modellkedem, így minden beállítást, pózt tudok és ismerek, ez által nagyon könnyen el tudom magyarázni, mutatni annak aki ebben még nem jártas. Ez nagy előny és így sokkal gördülékenyebben megy a fotózás. Tehát nem neked kell kitalálni a pózokat és vért izzadni idegességedben, mert honnét is tudnád mi a helyes? Nem ezzel a tudással születik senki!!!

 

A munkám során arra vagyok a legbüszkébb, hogy Magyarországon egyedülálló vagyok ezzel a szolgáltatással. Mivel milyen jó, hogy nem kell még plusz 3 ember előtt szégyenlősködni, igaz? Épp elég stressz ez annak, aki életében először van ilyen helyzetben.

 

Itt mire a kamerám elé áll az aktuális modell, addigra baráti lesz köztünk a hangulat. Így csak át kell adni magad a pillanat szépségének és élvezni, hogy ez a nap, csak Rólad szól!!!!

 

 

 

Tévhitek: Nem vagyok fotogén! Mit is keresnék egy fotózáson!?

Számomra nincs könnyebb és nehezebb alany. Mindenki egyenlő eséllyel áll a kamerám elé.

A kérésem csak annyi a modellhez, hogy engedje el magát és bízzon bennem!


 

És ami a legfontosabb, hogy verje ki a fejéből, hogy „nekem 20 éve is már megmondták, nem vagyok fotogén, és tényleg nem is sikerül rólam egy jó kép sem”.



 

Kedves lányok, asszonyok legyek én az az ember, aki ezt a legendát vagy, hogy is fogalmazzak, tévhitet most ledönti!


Olyan, hogy nem fotogén valaki? NINCS!


Olyan, hogy rossz fotós? IGEN!


Olyan, hogy rossz sminkes? IGEN!

Olyan, hogy előnytelen beállítások? IGEN
 

Tehát ne keseredjen el senki, ha rossz képet lát magáról. Nincs olyan szép nő a világon, akiről ne lehetne rossz képet készíteni. Tehát minden a jó döntésen, választáson múlik!
 Egy profi fotós kamerájában csak szép lehetsz!

 

 

Fel tudok készülni lelkiekben, vagy halogassam az időt, hogy fogyjak 5 kilót?

 

Én azt mondom, hogy nem kell készülni! Mert ha egy nő, főleg egy önbizalomhiányos nő készül, akkor hajlamos túlagyalni dolgokat és a végén megtorpan.
 

Mondok pár példát: úgysem vagyok jó egy ilyen fotózáshoz, tuti nem tud engem senki átváltoztatni, áhh... még húzom az időt, mert le akarok fogyni még 5 kilót…
 

Ezeket a rossz gondolatokat csírájában nyomja el minden nő a fejében!
 Itt csak annyi a dolga, hogy bízzon bennem, bízzon a szakmai tapasztalatomban.
 Kedves ruháin kívül semmi mást nem kell hoznia, mivel a fotózáson kívül én készítem minden modellem részére a sminket és frizurát is.
 

 

Női tanács Nőknek:

Mindig legyen magatokra szánt „ÉN” idő! 
Legyél Te a környék legcsinosabb anyukája.

És ha ez magadtól nem megy? Akkor fordulj hozzám bátran és segítek! <3

 

Igen, sajnos sok Nő szenved önbizalomhiánnyal! Bizonytalan, hogy öltözködjön, milyen smink és frizura illik hozzá! Sokan nem merik megmutatni nőies énjüket.

Ebben próbálok segíteni minden tudásommal, hogy elhitessem, „Igenis, TE is nézhetsz úgy ki mint egy modell vagy celeb!!”

 

Legkedveltebb sztárunk sem így született ám! Egy egész stáb dolgozik azon, hogy egy címlapfotózáson a legjobb formáját tudja hozni.

 

Neked csak annyi a teendőd, hogy bízz bennem! Átalakítalak, hogy szeresd ezentúl a tükörképed! Merj szép lenni! Merj nőies lenni! Tapasztald meg milyen elérni azt amit eddig csak címlapokon láttál!

 

A fotózáson kívül megtanítalak sok szépítő fortélyra, hogy a mindennapjaidban is tündökölj!

 

 

Mert tudod:

Fotós sok van, de olyan aki tudja mit érzel ha először a fényképezőgép elé állsz, már nem sok!
Fordulj hozzám bizalommal!

 

Amennyiben tetszett a cikk és szeretnél többet megtudni rólam, kattints weboldalamra:  http://claudiaphotography.wixsite.com/claudiaphotography

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://claudiaphotography.blog.hu/api/trackback/id/tr9612750586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása