Hogyan kezdjek el sminkelni?
2019. január 08. írta: Claudia Photography

Hogyan kezdjek el sminkelni?

Ezt a kérdést biztos feltetted már Te is, igaz?

Hogyan is kezdjem el, mik azok az alap termékek amik szükségesek a legalapabb sminkhez is?

Nézd meg ezt a pár videót és garantálom, hogy segíteni fog.

Sminkelésben jártas bologger lányaink segíteni fognak!

Hajrá! :)

 

 

 

Kezdő sminkkészlet | olcsó, cruelty-free, beszerezhető

Hédinke

 

 

 

Kezdő Drogériás Sminkkészlet AvianaRahl

 

 

A drogériák polcai tele vannak jobbnál jobb termékekkel, én most mégis egy kicsit biztonsági pályán mozogtam a csomagommal. Hiába, magamnak a legjobbat akarom, így nem bíztam a véletlenre. Hogy miről dumálok?! A videóból kiderül :) Kattints a 'TÖBB'-re, és legyél több:

 

 

� KEZDŐ SMINKKÉSZLET - ALEXY VIVIEN

 

 

Kezdő Sminkkészlet ● FollowAnna

 

 

Összeszedtem pár alap sminkterméket, ami szerintem egy kezdő sminkkészlethez kellhet!

Természetesen nem kell mindent beszerezni egy kezdőnek, amiket felsoroltam, csupán végig mentem minden lehetséges sminkterméken, hogy egy áttekintést nyerjetek a lehetőségekről. Mindenki számára más fontos egy sminknél. Szerintem ezek a legfontosabbak: - korrektor - szempillaspirál - szemceruza A többi már rajtad áll, hogy kell-e neked vagy sem! :)

 

Amennyiben tetszett a cikk és szeretnél többet megtudni rólam, kattints weboldalamra: 

http://claudiaphotography.wixsite.com/claudiaphotography

A bejegyzés trackback címe:

https://claudiaphotography.blog.hu/api/trackback/id/tr4114547692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása