Arcápolási rutinom / Kallos Cosmetics
2017. augusztus 15. írta: Claudia Photography

Arcápolási rutinom / Kallos Cosmetics

Kedveseim!

 

Sokan dicsérik milyen szép az arcbőröm és ennek érdekében mit használok, van-e esetleg valami bevált trükköm, praktikám.

 

Nos kezdem az elejétől! Én a világon szinte már mindent kipróbáltam a legdrágábbtól a legfelkapottabb arckrémekig, mivel sokáig küszködtem a problémás bőrömmel és szó szerit a csodaszert kerestem. A problémás bőr alatt a gyulladt, kipirosodott, pattanásos bőrt értem, ami nem csak kívülről rombolta az önbecsülésem, hanem nagy fájdalmat is jelentett. És végül rá kellett jönnöm, hogy varázs krém nem létezik. Sajnos beteg bőrömet, hormonális probléma okozta! Ami gyógyszeres kezeléssel lett helyrehozva, bár ez évekbe telt, mire megtalálták a megfelelőt számomra.

 

Így már kicsit könnyebben, fellélegezve tudtam az arcom hidratálására figyelni.

Szerettem volna megtartani fiatalságom, bőröm rugalmasságát, feszességét. És ennek megfelelően kerestem arcápolási termékeket.

 

Arcbőröm kombinál, ami szintén nem a legszerencsésebb. Rengeteg krémet, hidratálót próbáltam ki de egyik sem vált úgy be hosszú távon, hogy újra vegyem a terméket.

Egyet kivéve ami nem volt más mint a Balea Aqua arckrém. Így ez lett már szerintem úgy 3 éve az ÉN ARCKRÉMEM! És rettegtem nehogy kivonják a forgalomból, így elég sokat bespájzoltam belőle. :)

 

 

Balea Aqua Hidratáló Krémzselé

A hidratáló krémzselé támogatja a bőrazonos vízcsatornákat (Aquaporine). Az aqauporinok olyan fehérjék, amelyek csatornákat képeznek a sejtmembránban, hogy megkönnyítsék a víz és néhány más molekula transzportját. A bőr azonnal és intenzíven hidratált 24 órán át. Svájci termálvízzel és kék-zöld alga-kivonattal. Vegán.

 

 

-----------------------------------

 

 

Na de ez csak egy hidratáló... hol van egy jó arclemosó, tonizáló termék?

Elég elkeserítő volt ez számomra, mert amint már említettem kombinált bőröm van és vagy szét szárították a termékek vagy zsírossá tették. Úgyhogy szinte már lemondtam minden kence-ficéről. Maradt nekem a jól bevált kis krémem aztán kész!!! :D

 

Amíg rá nem találkoztam a SENSE termékcsaláddal!

 

Egyik alkalommal amikor Budapesti nagy bevásárlást tartottunk párommal, szokás szerint a jól bevált hajfestékemet vásároltam amire esküszöm!!! Szőke fürtjeimhez nem érhet semmi más csak KALLOS!!! :) Így boltban a hajfesték vásárlás és persze a hajam ápolására szolgáló más Kallos termékek (amiről írtam már egy blogbejegyzést, amit itt olvashatsz el) kutatása közben rátaláltam a Kallos arcápolási termékeire!

Először szkeptikusan fogdostam és olvasgattam az amúgy rendkívül ízléses, csinos csomagolású termékeket.

 

Valahogy erről lemaradtam! :/ Én nem tudom, hogy hogyan de abban a hitben éltem, hogy a márka csak hajápolással foglalkozik.

De mivel annyira megvagyok elégedve a gyártóval már több mint 20 éve, így nem haboztam megvenni. Ha mást nem is, egy próbát megér! Főleg mikor láttam a kecsegtető árakat! Veszíteni valóm nem volt!

Így be is vásároltam egy kis csomagot. Amit most be is mutatok Nektek itt! És lent pedig folytatom, hogy mik a tapasztalataim...

 

-----------------------

  

SENSE Bőrradír Maszk

Finom bambusz mikroszemcséket tartalmazó aktív hatóanyaga azonnal polírozza a bőrt, eltávolítja az elhalt hámsejteket és serkenti a vérkeringést. A bőr felfrissült, tiszta, selymes és vitalizált lesz. Tápláló maszkként, finom összetevőinek köszönhetően - shea vaj, alga kivonat, bambusz kivonat, avokádó olaj, kókusz olaj, antioxidánsok, vitamin komplex - hidratálja és táplálja a fáradt, sápadt bőrt, felfedve a gyönyörű, ragyogó arcszínt.  

https://www.kallos.com/sense/sense-face-exfoliating-mask-t1013.html

 

 

SENSE Revitalizáló Arctisztító Zselé

Finom habzó zselé az arcbőr kényeztető megtisztításához. Lágy habja rózsakivonattal, algakivonattal, körömvirág kivonattal és vitamin komplex- szel felfrissíti bőrét és kényezteti érzékeit. Használatával az arcbőr hidratált és selymes tapintású lesz. Minden bőrtípusra.

https://www.kallos.com/sense/sense-revitalizalo-arctiszt%C3%ADto-zsele-t934.html

 

SENSE Tonizáló Arcpermet

Kényeztető, vitalizáló tonik a tiszta, hidratált bőr érzetéért. Egyedülálló hatóanyagai, mint az algakivonat, rózsakivonat, körömvirág kivonat, hamamelis kivonat, narancs kivonat, citrom kivonat és vitamin-komplex felfrissítik és ragyogóvá varázsolják a bőrt.

Minden bőrtípusra.

 

Használat: Permetezze az arcra, amikor csak felfrissülésre vágyik. Ideális utazáshoz, a nyár elengedhetetlen kelléke. Csukott szemmel használja! 

 

https://www.kallos.com/sense/Sense-Tonizalo-Arcpermet-t1084.html

 

 

 

SENSE Ragyogás Bőrfeszesítő Szérum

 

Koncentrált bőrfeszesítő, ránctalanító formula ultra könnyű textúrával. Különleges aktív hatóanyagai - hialuronsav, kollagén komplex, elasztin, alga kivonat, bambusz kivonat, C-, B3-, B5, B6-, E- vitamin komplex - transzformálják az arcbőr tónusát, fokozzák a bőr elaszticitását,  csökkentik a ráncokat. C-vitamin hatóanyaga megköti a szabad gyököket, élénkíti a hám megújulását, regenerálja és táplálja a bőrt. A bőre sugárzó, feszes, selymes, energiával telt és fiatalos megjelenésű lesz. Minden bőrtípusra.

 

https://www.kallos.com/sense/sense-ragyogas-borfeszes%C3%ADto-szerum-t992.html

 

 

SENSE Nappali Krém

Luxuskivitelű hidratáló, bőrfeszesítő, ránckisimító nappali krém, olyan egyedülállóan válogatott, aktív hatóanyagokkal, mint a kollagén komplex, hialuronsav, Omega-6 komplex, argánolaj, kókuszolaj, avokádó olaj, shea vaj, algakivonat, jázminkivonat, rózsakivonat, orchidea kivonat, körömvirág kivonat, E-vitamin és az UV-filter. Bőrét sugárzóan ragyogóvá, puhává és selymessé varázsolja. A gondosan válogatott virág kivonatok illata kényezteti az érzékeit. Minden bőrtípusra.

 

https://www.kallos.com/sense/sense-nappali-krem-t936.html

 

 Az egész cikket itt olvashatod: http://claudiaphotography.wixsite.com/claudiaphotography/single-post/2017/08/06/arcapolasi-rutinom

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://claudiaphotography.blog.hu/api/trackback/id/tr4612751228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása